Новини

Безперервна модернізація на контролі

Кирило Карпенко

4 квітня, генеральний директор заводу Володимир Куцін провів робочий обхід декількох ключових виробничих об'єктів. Так, Володимир Семенович не тільки ознайомився з темпами робіт з реконструкції в ЦВФ, ЗЦ і АГЦ, але й звернув увагу заводських фахівців на деякі нюанси, що стосуються специфіки виконання необхідних ремонтних заходів. В цілому обхід показав, що НЗФ - сучасне промислове підприємство, яке стоїть на шляху розвитку і безперервного вдосконалення. Про результати обходу читайте в цьому матеріалі «ЕМ».

Про те, що сучасні промислові підприємства знаходяться в постійній конкуренції, - знають напевно всі співробітники НЗФ. А що ж необхідно робити для того, щоб бути конкурентоспроможним Правильно - дотримуватися основних правил: бути енергоефективними, покращувати якість продукції і, звичайно ж, вести безперервний модернізаційний процес. Саме дотримання цих основних постулатів дозволяє такому промисловому гіганту, як НЗФ, бути не тільки успішним, але й містоутворюючим підприємством, що забезпечує тисячі робочих місць нікопольцям.

Під час обходу Володимир Куцін звернув увагу на особливо важливі заводські об'єкти, реконструкція яких значно поліпшить виробничий процес на НЗФ і дозволить підприємству і в майбутньому відповідати вимогам сучасної промисловості.

Першим етапом на шляху проходження комісії була піч №1 в ЦВФ. Тут фахівці підприємства ознайомилися з ходом капітального ремонту. Перед заводськими ремонтними службами стоять важливі технологічні завдання, вирішивши які, можна буде продовжити роботи до повної реконструкції печі, що дозволить в подальшому збільшувати виробничі потужності.

- Основні роботи, які виконуються сьогодні на цьому об'єкті, - сфера відповідальності головного механіка, але й у нас там є свої конкретні завдання, - розповів «ЕМ» директор з капітального будівництва Олег Камбаров. - Не дивлячись на технологічні питання щодо вигребкі шихти і старої футеровки, ми продовжуємо виконувати поставлені перед нашою службою завдання. Так, для ліквідації великого пласта «закозленої частини» сьогодні проводимо необхідні заходи з залученням сучасного обладнання.

Також генеральний директор відвідав оновлену після реконструкції вагову в ЗЦ. На сьогоднішній день всі роботи по реконструкції завершені на 100%, і її можна вводити в експлуатацію після отримання висновків робочої комісії. На даний момент ведуться узгоджувальні роботи. За словами Олега Аббасовича, питаннями оформлення дозвільної документації в ці дні займаються фахівці ЦЛАМ.

- Є певна процедура проходження реєстрації, - підкреслив Олег Камбаров. - У цьому питанні наше підприємство співпрацює з Криворізькою залізницею. Введення в експлуатацію цієї вагової дозволить нашому заводу використовувати вагони-довгоміри (21 метр).

Така модернізація вагової ЗЦ спрямована в першу чергу на можливість розширення ринку збуту нашої продукції, а також дозволить співпрацювати з більш широким колом постачальників сировини. Адже не є таємницею, що деякі замовники виставляють вимоги що до правил транспортування, де вже котируються різні типи вагонів для залізничних перевезень.