ЗВІТ
 про хід виконання заходів Дніпропетровської обласної комплексної програми (стратегії)  
екологічної безпеки та запобігання змінам клімату на 2016 - 2025 роки
у ПАТ НЗФ станом на 01.01.2018
Назва напряму діяльності (пріори-тетні завдання) № пунк-ту  Прог-рами   Найменування заходу Термін виконання заходу, роки Заплано-вано Програ-мою, тис. грн Джерела фінансу-вання Стан готовності  об’єкта на 01.01.2018,  % Обсяг фінансування заходів Програми, тис. грн.
поча-ток закін-чен-ня заплановано у поточному році фактично витрачено
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Охорона та поліп-шення стану атмо-сферного повітря 1.78. Джерела  викидів № 123, № 124. Корпус шихтових бункерів (КШБ),     В-14,  В-24. Будівництво рукавного фільтра потужністю 450 000 м³/год    2016 2019 217 000 * Кошти під-приємства 55 70 000 87 808,00  
1.80. Джерело  викиду № 115.  Розванта-жувальні частини агломашин № 1, 2     В-4, В-6. Реконструкція газоочистки з будівництвом комплексу рукавних фільтрів потужністю 1 млн м³/год 2016 2021 200 000 Кошти під-приємства 1,94 6 000 3 781,00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Охорона та раціо-нальне ви-користан-ня водних ресурсів 2.21. Забезпечення очищення зливових скидів проммайданчика заводу з підживленням зворотних циклів заводу Щорічно Очищено та повернено для підживлення зворотних циклів 325 тис. м³ дренажної та зливової води
Повод-ження з відходами 3.18. Переробка відходів феросплавного виробництва (шлаків та шламів) з використанням у якості вторинної сировини та будівельних матеріалів Щорічно За   2017 рік переробка  шлаків склала 825 999,54 т ,  використано в якості вторинної сировини 253 859 т  шламів
Розбудова об’єкто-вого моні-торингу довкілля 6.1.11. Впровадження автоматичної системи моніторингу атмосферного повітря на межі СЗЗ підприємства 2016 2017 2 000 Кошти під-приємства 100 230 230
6.1.12. Виконання робіт із моніторингу впливу виробничої діяльності на стан підземних вод 2016 2025 - Кошти під-приємства 58,12 200 290
                                    Всього за Програмою: 419 000   46,23 76 430 92 109
* Вартість робіт змінена згідно із проектно-конструкторською документацією
  Головній інженер         Є.В. Лапін